جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

نیــان در مهران هم باخت

  • کد خبر: ۱۲۹۴۰۹
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
نیــان در مهران هم باخت
سومین شکست نماینده مشهد در نخستین دیدار خانگی این تیم در لیگ‌برتر والیبال رقم خورد

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ آبشار آخر به دست مدافعان می‌نشیند و توپ به خارج از زمین می‌رود. این آخرین تصویر از یک نبرد نزدیک و مهیج بود که دست‌آخر در سالن مهران مشهد به‌نفع تیم میهمان مشهد رقم خورد. هفته سوم لیگ‌برتر والیبال دیروز پیگیری شد و تیم والیبال نیان‌الکترونیک مشهد در جدالی نزدیک و نفس‌گیر ۳ بر ۲ بازی را به میهمانش ایفاسرام اردکان واگذار کرد. دیداری که پر از هیجان و حاشیه بود؛ از عملکرد ضعیف ستاره پرطمطراق تیم مشهد، محمد موسوی، گرفته تا صدای اعتراض و فریاد سرپرست نیان بر سر بازیکن مشهدی میهمان!

سالن بی‌تماشاچی، سالن پرمیهمان

همه نبرد‌های روز گذشته لیگ‌برتر والیبال با اعلام فدراسیون بدون حضور تماشاگر بود. مسئله‌ای که بدجور در سالن رنگ‌ورو عوض‌کرده مهران توی ذوق می‌زد. جایی که سکو‌های رو به جایگاه خالی از تماشاگر بود و در مقابل، جایگاه ویژه و سکو‌های کناری پر از میهمانانی که یا میهمان تیم میزبان یا چمدان‌به‌دست همراه میهمان در مشهد بودند.

مدیرکل سابق به‌جای مدیرکل حاضر

یکی از نکات جالب جایگاه ویژه این دیدار، حضور افشین داوری، مدیرکل سابق ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی بود. این درحالی بود که انتظار می‌رفت در نخستین بازی خانگی تنها نماینده والیبال مشهد در لیگ‌برتر علی‌اکبر هاشمی‌جواهری، مدیرکل ورزش‌وجوانان کنونی، حاضر شود. اتفاقی که برای نخستین دیدار خانگی فصل تیم بسکتبال نماینده مشهد رقم خورد، اما در این بازی برای والیبالیست‌ها نیفتاد تا بر شائبه‌های اختلاف هیئت والیبال و مدیرکل ورزش‌وجوانان صحه گذاشته شود.

تجربه اردکان علیه نیان

بازی با برتری ۲۵ بر ۲۳ شاگردان مسعود آرمات در دست اول آغاز شد. جایی که ضعف تجربه به‌خوبی در تیم مشهد نمایان شد و دستی را که باید مشهدی‌ها برنده از زمین خارج می‌‎شدند، باختند. نتیجه‌ای که در دست‌های دوم و سوم تکرار شد، اما یک‌بار برای میهمان و یک‌بار برای میزبان. در دست چهارم نیانی‌ها توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ از سد میهمان قدرتمند بگذرند. اما تجربه تیم آرمات که نفراتی مانند رحمان داودی، پوریا یلی، علی‌اصغر مجرد، مجتبی یوسفی و علیرضا مباشری را در ترکیب داشت، بیش از نماینده مشهد بود و در دست پنجم ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد.

چیدمان غلط، کارت قرمز و فریاد‌های بهبودی

یکی از نقاط ضعف نیان که بار‌ها در طول این بازی نماینده مشهد را اذیت کرد، بی‌تجربگی و گاه اشتباه حتی فنی از سوی کادرفنی بود. مسائلی که بار‌ها صدای علیرضا بهبودی، کاپیتان و پاسور تیم، را درآورد. بازیکنی که سعی کرد تیمش را آرام کند، اما اعتراض بی‌موقع یکی از بازیکنان نیمکت، کارت قرمز و یک امتیاز مفت را در دست‌آخر به میهمان داد. البته دوبار اشتباه در چیدمان بازیکنان و دو امتیاز بادآورده هم از کم‌تجربگی کادرفنی این تیم است که در طول این بازی مشهود بود.

موسوی؛ برگ برنده اردکان!

دو ستاره تیم نیان‌الکترونیک مشهد در دیدار دیروز عملکردی متفاوت داشتند. هر چقدر محمد موسوی بد بود، مهدی جلوه با عملکردش نیان را تا مرز خوشبختی پیش برد. عملکرد ضعیف موسوی درحالی بود که در دست چهارم حامد صمدی عطای حضور این ستاره در ترکیبش را به لقایش بخشید و او را از ترکیب بیرون کشید. علیرضا فرهانی، جوان باانگیزه نیان، به‌جای موسوی به بازی آمد و نه‌تن‌ها کار را برای این تیم در دست چهارم درآورد، بلکه در دست پنجم هم عملکرد خوبی داشت.

داوری؛ پرتردید، پراعتراض

داود نافعی، قاضی اول دیدار، دیروز یکی از پرتردیدترین قضاوت‌های فصلش را به نمایش گذاشت. نافعی بار‌ها در زدن سوت تردید کرد و همین مسئله اعتراض بازیکنان و کادرفنی هر دو تیم را به‌همراه داشت. قاضی پرتردیدی که کم مانده بود در دست سوم، بازی را به حاشیه بکشد.

فریاد‌های عجیب سرپرست نیان!

سرپرست تیم نیان‌الکترونیک در جریان دست پنجم و بعد از حاشیه‌های مربوط به کارت قرمز داور به بازیکن نیمکت‌نشین تیم مشهد، با فریاد‌های عجیب‌وغریب، مجتبی یوسفی، لیبرو مشهدی تیم حریف، را هدف حملات خود قرار داد.

صمدی: بازی‌به‌بازی بهتر می‌شویم

سرمربی تیم والیبال نیان‌الکترونیک مشهد بعد از این شکست به شهرآراورزشی گفت: «تیم اردکان تیمی پرمهره و خوب است. از بازیکنان باتجربه‌ای برخوردار است که همین تجربه در دست پنجم به کار این تیم آمد.» حامد صمدی افزود: «از عملکرد تیم خودم در مجموع راضی هستم. همان‌طور که دیدید، روزبه‌روز بهتر می‌شویم و مطمئنم در بازی‌های آینده نتیجه هم می‌گیریم.»

وی درباره تعویض محمد موسوی از دست چهارم و عملکرد خوب فرهانی، بازیکن جوان تیمش، اظهار کرد: «فرهانی بازیکن جوانی است که توانست عملکرد خوبی داشته باشد و محمد موسوی هم از بازیکنان ارزشمند ماست که البته هنوز به شرایط آمادگی کامل نرسیده است و در آینده می‌توانیم از او استفاده کنیم.» صمدی درباره حضورنداشتن تماشاچیان در سالن مهران گفت: «بازی بدون تماشاگر لطفی ندارد و دلمان می‌خواست امروز هواداران در سالن می‌بودند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->